Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

La Cina ‘copia’ l’Italia: anche l’Expo di Shenzhen sarà virtuale

Situata nel sud della Cina, a 30 km da Hong Kong, Shenzen è la capitale mondiale delle sigarette elettroniche. In questa metropoli da più di 18 milioni di abitanti (la quarta città più popolosa del paese), vengono infatti studiati e realizzati molti prodotti che poi arrivano anche sul mercato italiano: tra questi anche quelli che verranno presentati alla Shenzhen eCig Expo: la più grande fiera di settore del continente asiatico.

I dettagli dell’evento

Come già successo per il Vapitaly, anche la Shenzhen eCig Expo sarà virtuale: il tutto per evitare assembramenti e rispettare le regole di sicurezza anti Covid-19. Si tratta di un’opportunità per tutti i vapers italiani, che potranno infatti ‘entrare’, dal 20 al 22 agosto, nei padiglioni della fiera cinese e curiosare tra le novità dei circa 2500 brand che hanno già confermato la loro presenza, rimanendo comodamente seduti sul divano di casa propria. Rispetto all’edizione italiana, l’ingresso non sarà però gratuito. Il ticket per accedere online alla fiera costa infatti 10 dollari (se viene acquistato entro il 10 luglio) o 20 dollari se viene attivato dopo quella data.

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *